Podatki o Prodajalcu:
Bolero Adria d.o.o., Jablanovec (Mesto Zaprešić), Voćarska 13, 10290 Zaprešić, Hrvaška
Davčna številka: 02255011450
E-pošta: info@bolerodrinks.si
Davčna številka za DDV: HR02255011450
Matična številka: 081074529, vpisano v sodni register Trgovinskega sodišča v Zagrebu
Spletna stran: www.bolerodrinks.si
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Prodajalec je trgovsko podjetje Bolero Adria d.o.o. s podatki, ki so navedeni v Podatkih o prodajalcu.
Proizvajalec je oseba, ki je izdelala stvar, uvozila stvar na območje Evropske unije in vsaka druga oseba, ki se predstavlja kot proizvajalec s tem, da na stvar namesti svoje ime, zaščitni znak ali drug prepoznaven znak.
Kupec je vsaka fizična ali pravna oseba, ki izbere izdelek, ga doda v košarico ali naroči prek elektronske pošte, plača s kreditno kartico, prek spletnega bančništva, plačilnim nalogom v banki, na pošti ali prek Finančne agencije, in pošlje naročilo Prodajalcu, ali pošlje naročilo izdelka ter izdelek plača z gotovino ob dostavi (plačilo po povzetju).
Potrošnik je fizična oseba, ki sklene kupoprodajno pogodbo s Prodajalcem izven svoje trgovske, poslovne, obrtniške ali poklicne dejavnosti, in za katero veljajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov. Za vse kupce, ki niso potrošniki, se uporabljajo določbe Zakona o obligacijskih razmerjih in Zakona o elektronskem poslovanju.
Potrošniška pogodba je pogodba, ki jo skleneta potrošnik in vsaka fizična ali pravna oseba, ki deluje v okviru svoje trgovske, poslovne, obrtniške ali poklicne dejavnosti, vključno z osebo, ki deluje v imenu ali za račun te osebe.
Uporabnik je vsaka oseba, ki obišče spletno stran na naslovu www.bolerodrinks.si.
Pogodba na daljavo je pogodba, sklenjena med Prodajalcem in potrošnikom v okviru organiziranega sistema prodaje ali opravljanja storitev brez hkratne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika na enem mestu, pri čemer se do trenutka sklenitve pogodbe in za sklenitev pogodbe izključno uporablja eno ali več sredstev daljinske komunikacije.
Komericalna garancija je obveznost Prodajalca kot dajalca garancije, s katero se obvezuje, da bo Kupcu vrnil plačano ceno ali izdelek zamenjal, popravil ali servisiral, če izdelek ne izpolnjuje specifikacij ali drugih zahtev, navedenih v izjavi o garanciji. Račun in izjava o komercialni garanciji sta edina dokumenta, na podlagi katerih lahko Kupec uveljavlja pravice iz Komercialne garancije.
Spletna stran www.bolerodrinks.si je v lasti trgovskega podjetja Bolero Adria d.o.o., Jablanovec (Mesto Zaprešić), Voćarska 13, 10290 Zaprešić, Hrvaška, davčna številka: 02255011450. Splošni pogoji poslovanja se nanašajo na prodajo izdelkov, objavljenih na spletni strani www.bolerodrinks.si. Z uporabo spletne strani www.bolerodrinks.si Uporabnik potrjuje, da je seznanjen in soglaša s temi Splošnimi pogoji poslovanja.
Ti Splošni pogoji so hkrati tudi predpogodbeno obvestilo za Potrošnike in Kupce, ki sklenejo pogodbo s Prodajalcem brez hkratne fizične prisotnosti Prodajalca in Potrošnika na enem mestu, pri čemer se do trenutka sklenitve pogodbe in za sklenitev pogodbe izključno uporablja eno ali več sredstev daljinske komunikacije (vsa sredstva, ki jih je mogoče uporabiti za sklenitev pogodbe na daljavo brez hkratne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika, kot sta internet in elektronska pošta).
Ti Splošni pogoji poslovanja predstavljajo tudi predpogodbeno obvestilo, ko kupoprodajno pogodbo sklene potrošnik, tj. vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel ali deluje na trgu izven svoje trgovske, poslovne, obrtniške ali poklicne dejavnosti, ter če je pogodba sklenjena med trgovcem in potrošnikom v okviru organiziranega sistema prodaje ali opravljanja storitev brez hkratne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika na enem mestu, pri čemer se do trenutka sklenitve pogodbe in za sklenitev pogodbe uporablja izključno eno ali več sredstev daljinske komunikacije.
Sredstva daljinske komunikacije so vsa sredstva, ki se lahko uporabijo za sklenitev pogodbe na daljavo brez hkratne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika, kot sta internet in elektronska pošta.
Preden Potrošnik sklene pogodbo s Prodajalcem, Prodajalec Kupca na jasen in razumljiv način obvesti o glavnih značilnostih izdelkov, v kolikor je to primerno glede na izdelek, o maloprodajni ceni izdelkov, katere informacije se nahajajo znotraj spletne trgovine Prodajalca za vsak izdelek, ki ga Prodajalec ponuja. S temi Splošnimi pogoji Prodajalec obvešča Kupca o pogojih odpovedi ali odstopa od sklenjene pogodbe.
Glede na to, da mora Kupec na podlagi sklenjene pogodbe s Prodajalcem izvršiti plačilo, Prodajalec na spletni trgovini omogoča Kupcu, da jasno izjavi, da je seznanjen z dejstvom, da naročilo vključuje obveznost plačila, in sicer tako, da bo Kupec v tem primeru v spletni trgovini označil polje, kjer je navedeno "naročilo z obveznostjo plačila."
Ti Splošni pogoji poslovanja se nanašajo na prodajo izdelkov, objavljenih na spletni strani www.bolerodrinks.si. Z uporabo spletne strani www.bolerodrinks.si Uporabnik/Kupec potrjuje, da je seznanjen in se strinja s temi Splošnimi pogoji poslovanja. Šteje se, da Uporabnik/Kupec z oddajo naročila v celoti sprejema Splošne pogoje poslovanja.
Spletna stran www.bolerodrinks.si je v lasti podjetja Bolero Adria d.o.o., Jablanovec (Mesto Zaprešić), Voćarska 13, 10290 Zaprešić, Hrvaška, davčna številka: 02255011450. Ti Splošni pogoji so del obveznosti Prodajalca v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov in so namenjeni temu, da Kupec pred sklenitvijo pogodbe na daljavo na jasen in razumljiv način prejme vse bistvene informacije za sklenitev, izvrševanje in odpoved pogodbe, vse skladno z zakonsko ureditvijo.
Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran www.bolerodrinks.si, torej vsak Kupec in Obiskovalec spletne strani www.bolerodrinks.si. Potrošnik je vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel ali deluje na trgu zunaj svoje trgovske, poslovne, obrtniške ali poklicne dejavnosti.
Prodajalec prek spletne strani www.bolerodrinks.si posluje v svojem imenu. Pogoji nakupa so del pogodbe, sklenjene na daljavo, skupaj z opisi izdelkov in ceno/ami kupljenega/ih izdelkov, pri čemer bo od Kupca pred potrditvijo naročila za nakup posameznega izdelka zahtevano, da sprejme/izjavi, da je seznanjen/soglaša s temi pogoji, po potrditvi naročila pa bodo poslani Kupcu kot vsebina e-pošte, s prejemom katere je pogodba sklenjena. Za veljavno sklenjeno pogodbo je potrebno, da je Kupec oseba s popolno poslovno sposobnostjo. Kupec je odgovoren za popolnost in resničnost vnesenih podatkov ob registraciji. Pogoji nakupa so razdeljeni v spodaj navedene kategorije/informacije.
Dostop do spletnih strani www.bolerodrinks.si je včasih lahko nedosegljiv zaradi del, vzdrževanja ali uvedbe novih vsebin ter v primerih nepredvidenih okoliščin, ki so izven nadzora Prodajalca, ki se bo trudil težave odpraviti v najkrajšem možnem času. Prodajalec se odpoveduje vsaki odgovornosti, ki bi lahko nastala v zvezi z uporabo te spletne strani ali zaradi kakršnekoli škode na napravah in podatkih, shranjenih na teh napravah, ki bi lahko nastala Uporabniku ali tretji osebi v zvezi z uporabo ali zlorabo vsebin www.bolerodrinks.si. Uporabnik se strinja in sprejema, da uporablja spletno stran www.bolerodrinks.si na lastno odgovornost. Prodajalec se odpoveduje vsaki odgovornosti za škodo, ki bi lahko nastala ob obisku spletne strani zaradi nezakonitih dejanj tretjih oseb, računalniških virusov, prekinitev komunikacijskih linij, nepooblaščenega dostopa, neprimernega vedenja, malomarnosti in podobno, ter drugih primerov, za katere Prodajalec ni odgovoren. Prodajalec je oproščen odgovornosti v primeru okoliščin, ki onemogočajo uporabo spletne strani bolerodrinks.si. Pogoji tega poglavja veljajo za celotno vsebino spletne strani bolerodrinks.si.
Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega obvestila ukine ali spremeni katerokoli določbo teh Splošnih pogojev, kot tudi Izjavo o zasebnosti Bolero Adria d.o.o. (Zasebnost podatkov) in Politiko piškotkov. Uporabnik je dolžan pravočasno prebrati navedeno vsebino, da bo ostal obveščen v primeru morebitnih sprememb, in je pozvan, da jih pred ogledom ali uporabo vsebin in nakupom na spletni strani www.bolerodrinks.si natančno prebere.
Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni ali ukine vsebino in čas razpoložljivosti ponudbe določenih izdelkov na spletni strani www.bolerodrinks.si.
Prodajalec se v celoti odpoveduje kakršnikoli odgovornosti za netočnost in/ali nepopolnost informacij in vsebin, ki se nahajajo na spletni strani www.bolerodrinks.si, ter si pridržuje pravico do napak v opisu in sliki izdelkov, ki so nastale na podlagi informacij proizvajalcev. Bolero Adria v dobri veri objavlja vse materiale, fotografije in besedila na spletni strani, da bi Kupcu olajšal izbiro pri nakupu.
Bolero Adria ne jamči, da fotografije izdelkov v celoti ustrezajo videzu samega izdelka, saj so zgolj ilustrativne narave. Za morebitne nenamerne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo. Možne so razlike med dejanskim izdelkom in fotografijo izdelka ter opisom izdelka na teh straneh, če proizvajalec spremeni katero od lastnosti ali vsebino izdelka. Vsi opisi in fotografije so redno preverjeni.
Glavne značilnosti blaga
Izdelki so predstavljeni opisno in s fotografijami, podatki o njih pa temeljijo na bazi podatkov Prodajalca.
Fotografije izdelkov so ilustrativne narave in ne zagotavljajo vedno in v vseh podrobnostih natančne podobnosti izdelkov, ki so predmet naročila. Prodajalec posebej poudarja, da vizualna podoba izdelkov, prikazana na fotografijah, morda ne ustreza popolnoma videzu izdelkov v resničnosti, zlasti glede nastavitev monitorja na računalniku Kupca, razlik v zaznavanju barv na zaslonu itd. V primeru take neskladnosti med izdelkom na fotografiji in dobavljenim izdelkom to ne pomeni, da gre za pomanjkljivost izdelka.
Podatki o izdelkih (opis izdelka, cena itd.), prikazani na spletni strani www.bolerodrinks.si, so lahko podvrženi napakam, tehničnim težavam, tipografskim napakam in drugim nepravilnostim. V primeru očitnih napak ali nepravilnosti pri podatkih o izdelkih, ki so prikazani na www.bolerodrinks.si, si Prodajalec pridržuje pravico, da enostransko odpove pogodbo.
Predmet naročila so lahko samo izdelki, za katere je navedeno, da so na voljo in dostopni. Zaradi velikega števila naročil, ki so oddana istočasno, se lahko zgodi, da informacija o razpoložljivosti izdelka ne bo enaka stanju v skladišču. Če naročeni izdelek ni na voljo v skladišču, bo Prodajalec o tem obvestil Kupca in mu ponudil nov rok dobave ali možnost nakupa alternativnega izdelka, ki je po svojih značilnostih najbližji izbranemu izdelku, ki ga ni mogoče dobaviti. V primeru popolne nezmožnosti dobave naročenega in plačanega izdelka bo Prodajalec Kupcu povrnil celoten plačani znesek v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od preklica naročila.
Če Kupec zavrne prevzem pravilno dobavljenega in nepoškodovanega blaga, si Prodajalec pridržuje pravico zahtevati povračilo stroškov manipulacije, prevoza in drugih možnih stroškov.
Če je Kupcu dostavljen izdelek, ki se razlikuje od tistega, ki ga je kupil, je Kupec dolžan izdelek vrniti Prodajalcu na njegove stroške in ima pravico do dobave naročenega izdelka, če to ni mogoče, pa do povračila plačanega zneska.
Dostava
Dostava izdelkov je možna izključno znotraj območja Republike Slovenije, praviloma v roku 5 delovnih dni od naročila.
Cena dostave za vsa naročila do vrednosti 50 € znaša 5,9 € z dostavno službo GLS z vključenim DDV-jem. Za naročila nad 50 € je dostava brezplačna. Kupljeni izdelki bodo dostavljeni s kurirsko službo GLS.
Izdelki bodo zapakirani tako, da ne bodo poškodovani med običajnim ravnanjem med transportom. Kupec oziroma pooblaščeni prevzemnik je dolžan pregledati izdelek ob prevzemu in morebitne poškodbe takoj reklamirati dostavljavcu, ki je izdelek dostavil, oziroma zavrniti prevzem pošiljke z vidnimi zunanjimi poškodbami. V primeru poškodb ali zmanjšanja vsebine pošiljke je Kupec oziroma pooblaščeni prevzemnik dolžan podati pritožbo dostavljavcu ob prevzemu in pisno obvestiti Prodajalca na e-naslov: info@bolerodrinks.si. Kupec oziroma pooblaščeni prevzemnik je dolžan po prevzemu izdelkov podpisati odpremnico ali dobavnico, ki jo dostavna služba vzame kot potrdilo o prevzemu pošiljke.
Če Kupec naroči blago in ga brez razloga zavrne, čeprav embalaža ni poškodovana, ima Prodajalec pravico zadržati znesek neposrednih stroškov vračila izdelka od plačanega zneska.
Cena izdelkov
Cene, navedene na spletni strani www.bolerodrinks.si, so maloprodajne in izražene v evrih in kunah. Strošek DDV-ja je vključen v ceno izdelkov. V cene izdelkov niso vključeni stroški dostave, ki se obračunajo ločeno. Pred potrditvijo naročila je posebej prikazana cena izdelkov, cena dostave, znesek DDV-ja in končna cena, ki jo mora Kupec plačati. Pri plačilu z e-bančništvom ali plačilnim nalogom stroški vplačila in/ali medbančne transakcije niso vključeni v ceno.
Dostopnost izdelkov in storitev spletne trgovine
Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli umakne kateri koli izdelek iz prodaje. V takih primerih bo Prodajalec Kupcu izdelka, ki ni bil dostavljen, vrnil celoten znesek denarja za tiste izdelke, ki niso več v ponudbi, oziroma za tiste storitve, ki niso bile opravljene. Prav tako si Prodajalec pridržuje pravico, da kadar koli spremeni, prekine ali ustavi zagotavljanje storitve spletne trgovine.
Spletna trgovina – sklenitev in odpoved pogodbe o prodaji
Nakup na spletu je mogoč, če se Kupec registrira na spletnem mestu www.bolerodrinks.si. Med izpolnjevanjem registracijskega obrazca je Kupec dolžan navesti točne, veljavne in popolne osebne podatke. Ti Pogoji in posamezni pogoji prodaje, navedeni ob podatkih o posameznih izdelkih, predstavljajo ponudbo za sklenitev pogodbe s strani Bolero Adria, ki jo Kupec sprejme s svojo registracijo, oddajo naročila ali na drug način, določen v teh Pogojih.
Spletna trgovina – sklenitev in odpoved pogodbe o nakupu
Spletni nakup je mogoč, če se kupec registrira na ustreznem mestu na www.bolerodrinks.si. Ob izpolnjevanju registracijskega obrazca je kupec dolžan navesti točne, veljavne in popolne osebne podatke. Ti pogoji in posamezni prodajni pogoji, navedeni ob informacijah o določenih izdelkih, predstavljajo ponudbo Bolerodrinks za sklenitev pogodbe, ki jo uporabnik/kupec s svojo registracijo, oddajo naročila ali na drug način, določen v teh pogojih, sprejme, kar pomeni, da je pogodba med kupcem in Bolero Adria sklenjena v skladu s temi pogoji.
Predmet in komercialni namen pogodbe je nakup izbranega izdelka ali opravljanje storitev prek spletne trgovine www.bolerodrinks.si z ustreznim plačilom – ceno tega izdelka ali storitve. Pogodba se sklene z uporabo sredstev daljinske komunikacije (pogodba na daljavo) prek internetnega naročila – spletne trgovine ali telefona z neposrednim posredovanjem (v tem primeru je nujna potrditev o sklenjeni pogodbi).
Kupec lahko izbere možnost, da ga prodajalec obvešča o novih izdelkih, izdelkih v akciji itd. (npr. preko e-pošte – newsletter). Po uspešni registraciji in pravilno izpolnjenih podatkih bo na e-poštni naslov kupca poslana potrditev o uspešni registraciji in povezava za avtorizacijo.
Izdelki, ki jih je mogoče kupiti, so prikazani na www.bolerodrinks.si, skupaj s specifikacijami izdelka, ceno in pogoji dostave.
Način izbire in naročanja izdelkov
Registrirani uporabnik se strinja, da se nakup prek storitve spletne trgovine opravi tako, da uporabnik izbere izdelke, dostopne prek te storitve, kot "izdelke" ali "artikle", in jih izbere na podlagi prikazane slike, identifikacijske številke in/ali oznake ter osnovnega opisa izdelka. Če izdelek ni več na voljo na zalogi ali je bil umaknjen iz prodaje, bo to ustrezno označeno, izdelek pa bo označen kot nedosegljiv. Naročilo s plačilno obveznostjo se odda elektronsko. Ko uporabnik/kupec odda naročilo, postane kupec. S klikom na ikono »Dodaj« se izbrani izdelek shrani v virtualno košarico. Kupec lahko v košarici poveča število izbranih izdelkov, izbriše ali spremeni izbrane izdelke.
Za nadaljevanje postopka in nakup izbranih izdelkov je potrebno klikniti »Nakup«, kjer so navedeni vsi izbrani izdelki.
Za preklic nakupa izdelkov je potrebno klikniti »X« ali »Odstrani«.
Blago se šteje za naročeno v trenutku, ko registrirani uporabnik/kupec opravi celoten postopek naročila in na e-poštni naslov, s katerim je registriran, prejme potrdilo o prejetem naročilu s plačilno obveznostjo.
Če Bolero Adria ne bo mogla dostaviti katerega od naročenih izdelkov, bo o tem obvestila kupca v 48 urah po telefonu ali e-pošti. Kupec lahko prekliče naročilo in zahteva vračilo denarja ali zahteva nadomestni izdelek.
Enostranska odpoved pogodbe sklenjene na daljavo
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima potrošnik pravico, da brez navedbe razloga enostransko odpove pogodbo, sklenjeno na daljavo, v roku 14 dni od sklenitve pogodbe.
Če gre za kupoprodajno pogodbo, rok začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik, prevzame blago, ki je predmet pogodbe.
Potrošnik mora pred iztekom roka za enostransko odpoved pogodbe o svoji odločitvi obvestiti trgovca z obrazcem za enostransko odpoved pogodbe ali z drugo nedvoumno izjavo, s katero izrazi svojo voljo, da odpove pogodbo.
Izjavo o odpovedi lahko potrošnik pošlje na naslov prodajalca:
Bolero Adria d.o.o., Avenija Dubrovnik 15,
Zagrebački velesajam, Paviljon 12, 10000 Zagreb, ali na e-naslov: info@bolerodrinks.si
Prodajalec bo potrošniku nemudoma poslal potrditev o prejemu izjave o odpovedi na trajnem mediju.
Potrošnik mora vrniti izdelek prodajalcu brez nepotrebnega odlašanja, vsekakor pa najkasneje v 14 dneh od dneva pošiljanja obvestila o odpovedi. Prodajalec bo brez odlašanja, vendar najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odločitvi potrošnika, da odpove pogodbo, vrnil vse, kar je bilo plačano po pogodbi.
Izjemoma prodajalec ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, ki izhajajo iz potrošnikove izbire načina dostave, ki je drugačen od najcenejše vrste običajnega prevoza, ki ga ponuja prodajalec. Pri kupoprodajni pogodbi mora prodajalec izvesti vračilo šele po tem, ko prejme vrnjeno blago ali ko potrošnik pošlje dokaz, da je blago poslal nazaj, če bi bil o tem obveščen pred prejemom blaga.
Povračilo plačanega bo izvedeno z istimi plačilnimi sredstvi, kot jih je uporabil potrošnik pri plačilu, razen če potrošnik izrecno privoli v drugo plačilno sredstvo, pri čemer potrošnik ne bo imel nobenih dodatnih stroškov za takšen povračilo.
Potrošnik je dolžan vrniti nepoškodovan izdelek v originalni embalaži z vso dodatno opremo in dokumentacijo, s katero je bil prvotno dobavljen, vključno z računom.
Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Potrošnik je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen tistega, ki je bilo potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga. Potrošnik nima pravice do enostranske odpovedi pogodbe v primerih, določenih v Zakonu o varstvu potrošnikov.
Odgovornost prodajalca za stvarne napake
V skladu z Obligacijskim zakonikom prodajalec odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki jih je imel v trenutku, ko je tveganje prešlo na kupca, ne glede na to, ali mu je to bilo znano. Prodajalec odgovarja tudi za stvarne napake, ki se pojavijo po prehodu tveganja na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal prej. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki so bile ob sklenitvi pogodbe znane kupcu ali mu niso mogle ostati neznane. Šteje se, da kupcu niso mogle ostati neznane napake, ki bi jih skrbna oseba z običajnim znanjem in izkušnjami osebe istega poklica lahko zlahka opazila ob običajnem pregledu stvari, razen pri potrošniških pogodbah.
Za pregled stvari, vidne in skrite napake ter odgovornost za pravne napake se uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika.
Napaka obstaja:
1) če stvar ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti oziroma nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je določeno v kupoprodajni pogodbi,
2) če stvar ni primerna za posebno uporabo, za katero jo kupec potrebuje in je o tem obvestil prodajalca najkasneje ob sklenitvi pogodbe, ter za katero je prodajalec dal soglasje,
3) če stvar ni bila dostavljena z vso dodatno opremo in navodili, vključno z navodili za montažo, kot je določeno v kupoprodajni pogodbi,
4) če stvar ni bila dostavljena s posodobitvami, kot je določeno v kupoprodajni pogodbi.
Kupcu, ki je prodajalca pravočasno in pravilno obvestil o napaki, pripadajo naslednje pravice:
1) zahteva
lahko od prodajalca, da napako odpravi,
2) zahteva lahko predajo druge stvari brez napake,
3) zahteva lahko znižanje cene,
4) izjavi lahko, da odstopa od pogodbe.
V vsakem od navedenih primerov ima kupec pravico tudi do povrnitve škode.
Trajanje pogodbe
Pogodba, ki jo kupec sklene s prodajalcem, je enkratna pogodba o nakupu izdelkov na daljavo, ki se izvrši z dobavo blaga in plačilom s strani kupca, razen če je pogodba odpovedana. Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe.
Komercialna garancija
Komercialna garancija je vsaka obveznost, s katero se prodajalec ali proizvajalec (ponudnik garancije) poleg zakonske obveznosti prodajalca, ki se nanaša na odgovornost za stvarne napake izdelka, zavezuje, da bo kupcu vrnil plačani znesek ali zamenjal, popravil ali servisiral stvar, če ne ustreza specifikacijam ali drugim zahtevam, navedenim v izjavi o garanciji ali ustreznem reklamnem gradivu, ki je bilo na voljo ob sklenitvi pogodbe ali prej.
Če ima kupec jamstveni list za določen izdelek, velja garancija. Vrednost garancije velja, če se kupec drži navodil na garancijskem listu, in če se kupec obrne na ponudnika garancije v garancijskem roku in priloži račun prodajalca za navedeni izdelek.
Če kupec ni prejel jamstvenega lista, izdelek nima komercialne garancije. V tem primeru se kupec lahko obrne na prodajalca za nadaljnje informacije oziroma uveljavlja pravice, ki mu pripadajo iz odgovornosti prodajalca za stvarne napake izdelkov. Vsaka komercialna garancija je zavezujoča za ponudnika garancije v skladu s pogoji, določenimi v izjavi o komercialni garanciji in z ustreznim reklamnim gradivom, ki je bilo na voljo ob sklenitvi pogodbe ali prej.
Pisne pritožbe kupcev in reševanje sporov
Kupec lahko prodajalcu pošlje pritožbo v pisni obliki:
• po pošti na naslov: Bolero Adria d.o.o., Avenija Dubrovnik 15, Zagrebački velesajam, Paviljon 12, 10000 Zagreb
• po e-pošti na naslov: info@bolerodrinks.si
Prodajalec bo odgovoril na pritožbo v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 15 dneh od prejema.
Za hitrejšo obravnavo pritožbe mora kupec v njej navesti številko naročila, številko računa ali svoje ime in priimek. V primeru spora med kupcem in prodajalcem se lahko pritožba vloži na Častno sodišče Hrvaške gospodarske zbornice, Častno sodišče Hrvaške obrtniške zbornice ali pa se predlaga mediacija pri centrih za mediacijo.
V primeru spora bo prodajalec težavo poskušal rešiti sporazumno, sicer pa je pristojno sodišče v Zagrebu.
Platforma za spletno reševanje sporov
V skladu z uredbo Evropske unije z dne 15.02.2016 je mogoče čezmejne potrošniške spore, povezane z nakupi v EU, reševati prek platforme ODR, brez vključitve pristojnega sodišča.
Platforma za reševanje sporov je dostopna na spletni strani: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.